BOOST Kampanjer
In the spotlight

Toppformen PT Singel
Toppformen: PT Singel
För de som gillar att köra PT one-to-one så är Toppformen en bra paketering. Vi fokuserar på målet, dvs att komma i toppform, snarare än att kommunicera antalet PT-timmar. Vi gillar inte att prata 10-pack, 30-pack etc, utan tror mer på att lyfta fram kundcvärdet - ...

Träna Tillsammans
Träna Tillsammans
Detta är en värva-en-vän-kampanj anpassad för Alla Hjärtans Dag och vänder sig till era befintliga medlemmar. Observera att vi inte inkluderat någon digital leadsgenerering, utan vi tror mer på att ni delar ut ett fysiskt presentkort/voucher som kan överlämnas. Det är ...

Kom i form
Kom i form: medlemskap
Den är kampanjen fungerar när som helst under året. Budskapet är att ni hjälper kunden att komma i form på 8 veckor med rolig och varierad träning. Texten är medveten formulerad på ett öppet sätt så att ni, när vi pratar med kunden, kan formulera ert kunderbjudande ...

Första Steget
Första Steget
Det här är en kampanj för att sälja medlemskap. Vi vill ta bort den eventuella dramatiken hos mottagaren att våga ta första steget till att börja träna. Detta gör vi genom ett "no sweat intro", dvs att kundens första tillfälle tillsammans med er görs utan träningskläder.
Ni

Omstart 2022: befintlig
Omstart: konsultation
Den här kampanjen vänder sig till era befintliga medlemmar. Tanken är att bjuda på en PT-introduktion alternativt personlig konsultation. Ni får möjligheten att sälja in olika bra lösningar för kunden beroende på kundens mål - Small Group Training, viktprogram, ...

Nystart 2022: medlemskap 1.2
Nystart 2022: konsultation
En uppdaterat version av Nystart 2022: medlemskap. Vi har bytt bild och justerat text samt adderat man får en personlig konsultation vid tecknande av medlemskap. Vi ser det som en win-win: kunden får hjälp med att hitta rätt träningform och start och ni som ...

Otränad Small Group 2.2
Otränad Small Group 2.2
En uppdaterat version av Otränad Small Group 2.1. Här har vi testat att lägga ett formulär direkt efter första texten för att skapa en tydlig call to action (CTA). Samma bild och mindre justering av text jämfört med 2.1.

Otränad Small Group 2.1
Otränad Small Group 2.1
Vi har uppdaterat version av Otränad Small Group. Vi har bytt bild och justerat text samt adderat att det endast finns ett fåtal platser kvar.

Bootcamp Winter edition
Bootcamp: Winter edition
För er som vill erbjuda utomhusträning i grupp. Bootcamp Winter Edition vänder sig primärt till en målgrupp mellan 30-50 år. Ni kan styra innehållet precis som ni vill, men vi har tagit avstamp i varierad, tuff funktionell träning med inslag av lekfullhet.

Kom i Form: Small Group 8 veckor
Kom i form: 8 veckor Small Group
Den är kampanjen fungerar när som helst under året. Budskapet är att ni inom kort startar era populära grupper där kunden tillsammans med en personlig tränare kommer i form. Vi trycker på att det är begränsat antal platser och att grupperna startar inom ...

Nystart 2022 Small Group
Nystart 2022: PT Small Group
Nystart anspelar på många männsikors nyårslöften och längtan om att få in träning som en naturlig del av en sund vardag. Det är en optimistisk kampanj som tar ner tröskeln för att komma igång genom att kommunicera att ni har den perfekta lösningen för att få ...

Nystart 2022: medlemskap
Nystart 2022: medlemskap 1.1
Nystart anspelar på många männsikors nyårslöften och längtan om att få in träning som en naturlig del av en sund vardag. Det är en optimistisk kampanj som tar ner tröskeln för att komma igång genom att kommunicera att det inte spelar någon roll vilka ...
Vi är våra medlemmar.
Utan er skulle vi inte finnas.