SUPERSERVICE
Hej!
Nu har vi avslutat “Block 1” i SuperService. Gå gärna tillbaka till Akademin Online och gå igenom materialet ytterligare en gång. Kolla på filmerna, tänk igenom det vi pratat om och fundera på hur ni kan implementera det i er verksamhet.
Nästa Block är superspännande och handlar om kundmötet! Vi kommer börja att djupdyka i “första intrycket”. Inför detta så vill jag ha din hjälp.
Läs instruktionerna och fyll i formuläret nedan. Tack på förhand!
// Andreas
UPPGIFT FÖRSTA INTRYCKET
Jag vill att du ska besvara några frågor angående första intrycket på er anläggning. I den här uppgiften vill jag att du sätter på dig kundens glasögon och påbörjar resan till och genom er träningsanläggning.
Första intrycket kan självklart ske på många olika platser och i många olika situationer. Välj ut fyra platser eller situationer. Beskriv detta ur kundens perspektiv! Vad ser kunden? Vad upplever kunden? Beskriva första platsen eller situationen i fältet som är markerat “Exempel 1” i formuläret. Andra platsen/situationen i fältet “Exempel 2″… och så vidare.
Sen vill jag att du sätter ett betyg från 1 till 10 på respektive exempel för hur bra du anser att ni gör detta i dagsläget.