BOOST Kampanjer
In the spotlight

Träning för gubbar
Träning för gubbar
Vi får inte glömma bort att marknadsföra oss specifikt för män - och därför har vi tagit fram denna small group-kampanj. Det här är en PT-grupp som vänder sig till män mellan 30-60 som vill lära sig mer om styrketräning och samtidigt få en kul och tuff ...

For Me
For Me
För dig som är licenstagare till For Me. Med denna kampanj förtydligar vi att For Me är ett vetenskapligt grundat program för viktnedgång där vi hjälper kunden att göra en positiv livsstilsförändring genom lågkalorikost, raska prommenader och mental coachning.

Träna över hela Sverige
Träna över hela Sverige
Med denna kampanj får ni en annan rolig vinkling, där fokus ligger på mervärdet av ett medlemskap hos er. Idag söker många flexibilitet och frihet och KlubbSverige och tjänsten TrainAway ger era medlemmar möjligheten att faktiskt träna över i princip hela ...

Outdoor Bootcamp
Outdoor Bootcamp
För er som vill erbjuda utomhusträning i grupp. Bootcamp Winter Edition vänder sig primärt till en målgrupp mellan 30-50 år. Ni kan styra innehållet precis som ni vill, men vi har tagit avstamp i varierad, tuff funktionell träning med inslag av lekfullhet.

Stronger Me
Stronger Me
En stark målgrupp, i dubbel bemärkelse, är era tjejer på er anläggning. Det här är en grupp som vänder sig till tjejer och medelålders kvinnor som vill lära sig mer om styrketräning. Intresset för styrketräning är stort och många vill lära sig att träna rätt. Vi ...

Foodbox Challenge
Foodbox Challenge
Till er som är återförsäljare av Foodbox. Här har ni en variant på kampanjen "Foodbox Challenge".

Vårformen 2022
Vårformen
Ett klassiskt och populärt "kom-i-form-med-en-PT-koncept" som bygger på 1-2 st Small Group-pass per vecka. Vi rekommenderar att ni även lägger in en s k ”Check Up”, vilket innebär 20 min avstämning med medlemmen varje månad. Grymt tillfälle att fånga upp frågor etc ...

Tillbaka till träningen 1.1
Tillbaka till träningen: medlem
Uppdaterad bild + nu med erbjudande. En kampanj för försäljning av medlemskap/autogiro. Den vänder sig till alla som någon gång varit aktiv och som vill komma tillbaka till träningen igen. Vi anspelar på den där sköna känslan efter ett härligt träningspass.

Stark Mamma
Stark Mamma
Det här är kampanj som brukar vara väldigt uppskattad för de kvinnor som nyligen blivit mammor. Kom ihåg att fråga efter tips på andra mammor när ni får in ett lead. Det är vanligt att nyblivna mammor tillhör en mammagrupp, så det är stor sannolikhet att ni kan få in fler från

Stark Mamma: Box
Stark Mamma: Box
Det här är kampanj som primärt vänder sig till er som har en dedikerad yta eller box för crossfit eller funktionell träning. Målgruppen är nyblivna mammor.

Välkommen tillbaka: efter 9 feb
Välkommen Tillbaka: efter 9 feb
Inga restriktioner = nya möjligheter! Det här är en winback-kampanj som vänder sig till era före detta medlemmar. Vi vill uppmärksamma och fira att fler nu har möjlighet att komma igång med sunda vanor igen. Det är allt för många som både valt eller ...

Delad Träning: efter 9 feb
Delad Träning: efter 9 feb
Inga restriktioner = nya möjligheter! Det här är en kampanj som vänder sig till era befintliga medlemmar där de får chansen att bjuda med en vän. Vi vill uppmärksamma och fira att fler nu har möjlighet att komma igång med sunda vanor igen. Det är allt för många ...
Vi är våra medlemmar.
Utan er skulle vi inte finnas.