BOOST Kampanjer
In the spotlight

Otränad: höst
Otränad: höst
”Otränad” vänder sig till en målgrupp som idag inte är aktiv, men som vill komma igång med sig träning. Tonen är uppmuntrande och inkluderande och kan fungera oberoende av tid på året. Just den har text anpassad för årstid höst.

Tillbaka till träningen: Small Group
Tillbaka till träningen: Small Group
En variant på medlemskampanjen "Tillbaka till träningen", men med inriktning PT Small Group. Även i denna anspelar vi på den där sköna känslan efter ett härligt träningspass, men tipsar samtidigt om att testa något nytt, nämligen träning i grupp med PT.

Ett starkare företag
Ett starkare företag
Erbjud era lokala företag ett kul och effektivt träningskoncept. Företaget tränar tillsammans med er en gång i veckan i en Small Group som leads av en personlig tränare eller coach. Addera andra tjänster om ni vill: coachsamtal, individuella träningsupplägg, ...

Tillbaka till träningen: medlemskap
Tillbaka till träningen: medlem
En kampanj för försäljning av medlemskap/autogiro. Den vänder sig till alla som någon gång varit aktiv och som vill komma tillbaka till träningen igen. Vi anspelar på den där sköna känslan efter ett härligt träningspass.

Mitt Nya Jag Small Group: medlem
Mitt Nya Jag: medlem
Ett klassiskt koncept som bygger på 1-2 PT Small Group-pass per vecka. Vi rekommenderar att ni även lägger in en s k ”Check Up”, vilket innebär 20 min avstämning med medlemmen varje månad. Grymt tillfälle att fånga upp frågor etc och något som brukar vara

Viktresan: man
Viktresan: man
Vi har uppdaterat favoriten ”Viktresan” med ny bild och nytt typsnitt. Viktresan är ett koncept som lämpar sig bra att köra i mindre grupper. Det kan vara ex- tra viktigt för den här målgruppen att känna grupptillhörighet.

Viktresan: kvinna
Viktresan: kvinna
Vi har uppdaterat favoriten ”Viktresan” med ny bild och nytt typsnitt. Viktresan är ett koncept som lämpar sig bra att köra i mindre grupper. Det kan vara ex- tra viktigt för den här målgruppen att känna grupptillhörighet.

Otränad: senior
Otränad: senior
Vår populära "Otränad" paketerad för seniorer. Den här vänder sig mer specifikt till målgruppen +60 år. Budskapet är att ni hjälper dem komma igång med regelbunden träning samt anspelar även på social kontext.

Gratis året ut
Gratis året ut
Detta är en winback-kampanj som vänder sig till tidigare medlemmar. Erbjudandet går självklart att justera efter önskemål, men så här i slutet av året kan en bra idé vara att locka med gratis träning året ut.

Mitt Nya Jag: höst
Mitt Nya Jag: medlem
Kampanj för försäljning av medlemskap. Målgrupp främst kvinnor 25-50 år. Budskapet är ”Nu är det dags att komma igång med din träning och vi hjälper dig få en bra start”. I den här varianten föreslår vi att ni erbjuder en personlig konsultation som ett extra värde.
Vi är våra medlemmar.
Utan er skulle vi inte finnas.